* semester!

2013-07-27 @ 09:43:00
Efter en hel veckas ledighet är vi äntligen hemma. Denna vecka har varit både fantastiskt och häktisk. Det är första och sista gången i mitt liv som jag tänker spendera min enda semester vecka på 4 olika ställen, blev så fruktansvärt mycket bilfärd fram och tillbaka. Men för att hinna med allt som båda ville så fick det bli som det blev. Men oavsett det hade vi fruktansvärt trevligt!

Veckan började med att åka iväg till Stockholm för att shoppa och hoppa fallskärm tillsammans med Tony och hans bror Micke. Hur häftigt som helst, det har alltid varit min dröm att en gång i livet då slänga mig ut ur ett flyplan och bara flyga längst molnen. Och jag kan tala om, det är inte sista gången!
 



När vi väl åkte hem, var det dags att packa inför nästa semestertur som blev underbara Göteborg! Vi gick på Universeum och kikade på djuren, Elias var helt till sig under hela turen där inne. Så roligt att kunna glädja sitt barn ♥ Det blev även en tur på Nordstan och inhandla lite nya kläder till oss alla. Och slutligen åkte vi självklart till Liseberg, dock blev det ingen karusell för Elias då han var lite för kort tyvärr. Hade verkligen sett fram emot att åka tillsammans med honom. Men det får helt enkelt bli nästa gång :)





Slutligen åkte vi till Grebbestad den sista semesterturen, det blev en riktig avslappning och ett underbart avslut på våran semester.



 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0