* överlycklig tjej!

2012-05-31 @ 13:36:45
Vattenfyllt svullo här, jo tack vilken natt jag haft. Måste ha varit den hemskaste någonsin, har då inte kunnat sova ett dugg med tanke på all värk jag haft. Kan säga att jag är riktigt trött på att vara gravid nu, liten kan du komma ut nu? Mycket mysigare om du är på utsidan än inuti magen! Komsi ♥
Sitter nu på skolan och är överlycklig. Har fått tag på mina betyg och kunde då inte vara gladare än nu, inte ett enda IG. Något enstaka G resten bestod endast utav VG och MVG - aldrig varit så nöjd över betygen som nu. Hoppas bara på likadana betyg nästa år med :)
Skall alldeles strax åka hemåt och lägga mig och njuta i soffan och försöka få kroppen att vila sig lite tror det behöv. Är som sagt ett svullo från topp till tå. Inte ens myskläder sitter löst på mig längre, då kan jag tala om för er att det är riktigt hemskt. Men men, är ju som sagt inte allt för många dagar kvar men känns som en EVIGHET!

Kommentarer
Postat av: mamma

grattis till bra betyg:)snart kommer lillen ut! inte såå länge kvar kram mammma

2012-05-31 @ 15:31:08
Postat av: Shopaholic ♥ Blivande mamma till tre!

Grattis till betygen, hoppas du får en bättre natt nu ikväll :) Det är inte lätt att vara höggravid

2012-06-03 @ 20:55:27
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: lisa - ritglad och modekär -

Hörde att lillpojken kommit, GRATTIS så himla mycket!

2012-06-03 @ 21:02:30
URL: http://lisasliiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0