* storstädning.

2013-04-11 @ 22:08:00
Äntligen är denna dag över, börjar bli riktigt trött och sliten. Starten på dagen tillbringade jag på skolan där jag hade en timmes svensak lektion, känns riktigt onödigt att åka till Årjäng bara för det men snart är jag färdig med den kursen också vilket ska bli riktigt skönt. Åkte sedan hemåt och började storstädningen som vi hade planerat, som tur var fick jag "hjälp" av min lilla prins som skulle krypa efter både dammsugaren och skurkvasten men sedan fastnade han vid tvättmaskinen, det är så fantastiskt roligt att kolla på tvättmaskinen när den är igång!

 
Vi har även hunnit vara inom Julia på Kremmerhuset och hälsat på där en stund, riktigt trevligt. Inte så ofta man hinner ses nu längre eftersom det är både jobb skola och barn. Men vi har förskt planera in en fika nu på måndag, ska bli riktigt trevligt att få prata lite skitsnack igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0