* skrotbilar.

2013-01-28 @ 22:56:00
Tänk vad mycket som kan hända på en och samma dag, helt sjukt!

Igår kväll åkte vi till Årjäng för att hämta hem Elias, så jag hade väntat att få mysa ner mig i soffan tillsammans med den lillskrutten. Men det blev inte som vi hade planerat, direkt när vi skulle åka så startade inte bilen. Endast för att jag sa att min bil startar oavsett vad häromdagen så stod jag då där utan en bil. Så tur som vi hade så var pappa snäll och körde hem mig och Tony så fick Elias stanna kvar ännu en natt. Men som tur var fick jag en som hjälpte mig med bilen och den fixades, så nu är den ute på vägen igen!

Men det var bara början. När vi väl var påväg att hämta hem Elias denna gång, då lyckades Tony köra på en älg så hans arbetsbil lyckades gå sönder så nu står vi här med en bil. Har aldrig varit så rädd, tanken på att Elias kunde varit med i bilen och någonting hade hänt honom - det skrämmer mig! Men som tur var så hände ingenting och alla mår bra. Så tillslut kom vi fram hit till Årjäng, så nu tar jag och Tony kvällen efter en dramatisk dag.

Godnatt, gott folk :-*


Kommentarer
Postat av: marianne ( svärmora)

gött att det gick så bra vid älg krocken med tony

2013-01-31 @ 10:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0