* tillbaka.

2013-01-27 @ 20:48:29
Hejsan! 

Hoppas det är bra med er alla! Var ett tag sedan jag befann mig här på bloggen nu, men nu har jag fått tillbaka orken och tänker numera försöka få in inlägg varenda dag igen. har tidigare inte haft varken ork eller tid till att sitta framför datorn och greja. Då jag lägger all min tid på min son, skolan och jobb. 

Men under tiden jag varit frånvaro har mycket hänt. Elias blir snart 8 månader, världens gladaste unge. Strålar glädje av honom, jag har fått extra arbete på Rusta där jag trivs hur bra som helst! Samtidigt som jag tillbringar två dagar i veckan på att studera. 


Kommentarer
Postat av: mamma

roligt att du är tillbaka på bloggen igen :)

2013-01-31 @ 10:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0