* de sista dagarna närmar sig.

2012-04-06 @ 23:04:00
Äntligen är jag lite bättre, känns riktigt bra! Men tyvärr inte helt hundra ännu, men har sovit precis hela natten vilket var behövligt känner jag. Kroppen var helt slut efter dessa dagar. Men nu har Tony också lyckats få den skiten tror jag, stackarn.

Blir att spendera dagen vid poolen idag med, eftersom ingen utav oss är helt hundra ännu. Men i morgon ska vi försöka komma iväg till Boda Beach, vill dit en sista gång innan vi åker hem.
Tycker att dessa två veckor har gått alldeles för fort, undrar vart alla dagar har tagit vägen! Men men, kommer nog hit någon gång igen hoppas jag på. Nu vill jag bara hem och föda fram mitt hjärtegull ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0