* familjemys.

2012-04-20 @ 23:08:00
Helg, underbara helg!
Som jag har väntat, ska bli riktigt skönt att sova ut i morgon känner att det behövs med tanke på att jag är helt slut. Känns verkligen som jag sprungit ett maratonlopp, spelar då ingen roll hur mycket jag vilar mig för känner mig ändå inte utvilad men men. Sitter för tillfället hos mamma och pappa med de andra och pratar, mysigt med sådan familjekvällar.

Har annars bara idag tillbringat min dag på skolan och haft historia till mestandels utav dagen, fick även prata med rektorn så de märks hur det sista året på gymnasiet blir får hoppas på det bästa! Men nu ska jag mysa vidare tillsammans med de andra ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0