* föräldragrupp.

2012-04-24 @ 23:11:00
Huvudvärk till max, men tar en alvedon och hoppas på att den går över inom kort. Har varit en snabbsväng på skolan och haft genomgång och fått lämnat in några uppgifter, känns som högen med uppgifter aldrig försvinner.

Idag är de första träffan med föräldra gruppen vid 4, ska bli roligt att se vilka mer det är som är ungefär lika långt gånget som mig. Och på torsdag ska vi till barnmorskan och se hur min lilla mår. Tänkte även fråga efter ett bälte, för känner att det börjar bli väldigt tungt och ryggen börjar lida alldeles för mycket.

Och ikväll ska jag inom mamma och hämta bebiskläderna jag beställde för ett tag sedan, åh vad jag älskar att handla bebiskläder. Så mysigt! :)



Synd dock inte så väl, men han ligger och knör på ena sidan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0