* kroppen värker, hemskt!

2012-04-16 @ 23:08:00
Nu var det riktigt skönt att lägga sig i soffan måste jag erkänna. Är helt slut i kroppen, aldrig varit med om att ha såpass ont i ryggen som jag har nu, så är glad att älskling sköter resten för dagen. Så ska jag ligga och mysa till min lilleman som ligger och sparkar och har sig.

Annars har vi precis ätit mat, nu tänkte jag försöka få på en film och endast njuta utav kvällens gång. Tror det behövs med tanke på att jag är så irriterad på denna skola jag går på. Ska på möte på onsdag kväll och se vart vi hamnar då, sedan är de återigen ett till möte om tre veckor. Är så trött på alla dessa möten, men de ska bli spännande att se vad de har att säga denna gång! Tycker verkligen inte om kostymnissar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0