* snorkeltur.

2012-04-04 @ 23:01:00
Hej på er alla.
Har precis anlänt till hotellrummet igen efter en dag med snorkling, solning och badning. Har verkligen varit en toppen dag! Trodde aldrig jag skulle våga mig ut på de djupa havet och snorkla, men är grymt glad att jag tog mig i kragen och gjorde det för de var helt underbart fantastiskt att se något så fint. Besökte även Bamboo Island, hela ön var jätte fin. Hade gärna velat stanna kvar där längre, men fick några timmar tillbringade där iaf. Tror min älskade lilla prins tyckte det var skönt när vi var nere i vattnet, för han simmade själv runt och runt i magen på mig under tiden - myspys!

Nu ska jag iväg och köpa shampoo så jag kan få ta mig en dusch efter allt salt vatten, känner att det börjar klia på kroppen nu så bäst att göra det så fort som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0