* starten på vecka 34.

2012-04-27 @ 23:13:00
Det har äntligen slutat regna, hoppas det håller sig nu också! Vaknade tidigt i morse av att min lilla prins hade hicka, stackars liten. Men gick över rätt så snabbt, åkte ut och övningskörde med pappa gick jätte bra! Så var jag även inom trafikskolan och hörde om intensivkurs, vore riktigt skönt att ha gjort det innan lillen är ute. För skulle gärna vilja ha körkortet så fort som möjligt. Har precis slagit ner mig i soffan och tänkte vila en liten stund, måste ju orka med kvällen eftersom att syster har fått med mig på tjejkväll på hotellet. Ska bli roligt att få komma ut och göra något roligt också :)

Var hos barnmorskan igår, gick bra. Prinsen mår utmärkt och det är de viktigaste, fick också svar på varför jag har så ont i ryggen och benen. Och självklart har jag drabbats utav svår foglossning, så åkte hem och beställde ett stöd bälte och hoppas de hjälper lite grann, fick även övningar jag skulle göra varje kväll. Hjälper inte de så skulle doktorn kolla till mig lite grann. Men hoppas de hjälper! Gick även in i vecka 34 idag, åh bara 6 veckor kvar! Ibland undrar jag vart tiden tar vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0