* vecka 31 & barnmorska.

2012-04-12 @ 23:05:00
Var några dagar sedan jag gjorde ett inlägg nu, men har verkligen inte haft tid eller ork. Har varit totalt slut efter Thailand, har iallafall fått upp alla saker ur resväskan och börjat tvätta alla kläder. Ska bli skönt när allt sådant är färdigt.
Idag har jag varit hos barnmorskan, allt såg bra ut hjärtat slog 138 och magen mätte ända till 30 cm. Börjar bli stor nu känner jag, shit! Men det är tur att du växer du där inne ♥

Börjar närma sig nu bara 64 dagar kvar, ibland undrar jag vart tiden har tagit vägen känns inte som det var länge sedan jag fick reda på att du existerade. Och nu är du snart ute, kan knappt tro att det är sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0