*

2012-08-13 @ 20:57:27
Tänk att det inte har gått längre än 2 månader och 11 dagar sedan magen var så stor! Jag minns så väl hur stor och klumpig jag kände mig, inga kläder som passade tyckte bara jag såg ut som världens flodhäst vilket jag tillslut gjorde. Men oavsett så saknar jag när du var i magen på mig, alla kvällar och morgonar vi låg och myste och du sparkade och hade din vääldigt jobbiga hicka men så underbart det var. Minns varje gång din pappa fick känna, han lyste upp som en sol varenda gång. Aldrig sett en människa så lycklig, har heller själv aldrig varit så lycklig som när jag fick veta att du låg där i min mage och växte vecka för vecka.
 
Vad som än händer, kommer både jag och pappa alltid att älska dig William Elias Lindqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0