* bildboooomb.

2012-08-04 @ 09:03:39
Eftersom jag varit i Norge hela veckan så har jag inte haft tid att blogga varje dag som ni kanske märkt av. Men ska bli ändring nu för jag har nu kommit hem med massor utav bilder sedan semestern som ska in på bloggen :) !!
 
Åkte som sagt hem igår, resan hem gick förvånandes värt super bra. Elias vaknade till någon enstaka gång, hemresan tog faktiskt bara 11 timmar, härligt nog, Men gud så roligt vi har haft det, synd bara att dagarna ska gå så fort men man säger ju der har man roligt går dagarna som på räls. Direkt vi kom till Töcksfors svängde vi av och hälsade på Tonys mamma, var länge sedan hon såg Elias så vi åkte dit och överraskade henne. Sedan kom vi hem runt halv 1 tiden och packade in saker och alltihopa så nu ser lägenheten betydligt mycket mer ostädad än när vi åkte jobbigt och tid kommer jag inte ha för att städa heller, så det får Tony ta till veckan :)
 







 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
En riktig bildbomd..

Kommentarer
Postat av: du känner mig mycket väl

Säger inte detta för att va dum men du borde börja tänka på din vikt. Du är överviktig och dessutom är du en dålig mamma som är ute och festar hela tiden. Snart kanske någon kontaktar socialen en varning bara. Jag ska inte göra det för jag bryr MIG inte . Tycker bara synd om ditt stackars barn och du är en egoist som ger flaska istället för att amma uach.

2012-08-07 @ 12:07:50
Postat av: Jenny Andersson

Här luktar det ren avundsjuka! Om du står för vad du skriver så varför inte säga vem du är. Nej fy det är bara avundsjuka.. Men ja förstår om du skulle vilja ha jessicas liv just nu :-) vem vill inte det! Strunta i att lägga ner tid på att klaga på folk som är bra och har det bra :-) skaffa ett bra liv du också så kommer du aldrig ha tid att klaga på andra! :-) jag är stolt över min syster! Elias kunde inte haft en bättre mamma eller pappa, och tony kunde inte ha en bättre flickvän <3

2012-08-08 @ 22:50:09
Postat av: Tony Lindqvist (jessicas pojkvänn)

Ska bli väldigt kul att se vem denna (trevliga) själ är då jag nu har ditt personnummer och kommer göra en polisanmälan imorgon:)
Och jag undrar hur väl du känner Jessica som skriver att hon är ute och festar hela tiden då hon knappt lägger tid på annant än sitt barn och mig.
Och detta är inte bara ett påhopp mot jessica när du skriver stackars barn då det även är mitt barn .
Och den delen med att hon är egoist får mig bara att skratta då jag återigen ser tillbaka i texten då du skrev att du känner henne MYCKET väl:)

Som sagt var hade du haft något skinn på näsan så hade du inte varit anonym men som tur är så har vi iaf IP Numret så det löser sig ändå;)

2012-08-08 @ 23:06:17
Postat av: Tony Lindqvist (jessicas pojkvänn)

Ska bli väldigt kul att se vem denna (trevliga) själ är då jag nu har ditt personnummer och kommer göra en polisanmälan imorgon:)
Och jag undrar hur väl du känner Jessica som skriver att hon är ute och festar hela tiden då hon knappt lägger tid på annant än sitt barn och mig.
Och detta är inte bara ett påhopp mot jessica när du skriver stackars barn då det även är mitt barn .
Och den delen med att hon är egoist får mig bara att skratta då jag återigen ser tillbaka i texten då du skrev att du känner henne MYCKET väl:)

Som sagt var hade du haft något skinn på näsan så hade du inte varit anonym men som tur är så har vi iaf IP Numret så det löser sig ändå;)

2012-08-08 @ 23:06:54
Postat av: Evelina

Gud vilken idiot som vågar skriva något sådant?:O personen vågar inte ens skriva med den är!? Haha skrattretande! Tvivlar inget annat att ni är jätte bra föräldrar som har en oändlig kärlek till erat barn! Personen som kommenterat har nog ingen aning hur det ligger till verkar det som!!

2012-08-08 @ 23:31:31
Postat av: Isabella

ni är super söta och underbara föräldrar jessica och tony, Elias kan inte få något bättre än er!

2012-08-09 @ 00:34:42
Postat av: Silje

Förstår mig inte på denna hemska människa som kan kläcka ur sig något sånt här. Blir så arg! Elias har det underbart hos er, du och Tony är fantastiska föräldrar och Elias skulle inte kunnat få det bättre. Och Jessica du är super duper vacker och väldigt söt, presic som din son :) ta absolut inte åt dej av denna idiot! Var stolt över vilket fint liv du har (: kram

2012-08-09 @ 07:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0