* dålig start på dagen.

2012-08-28 @ 12:44:00

Trött trött återigen trött. Saknar även Elias så, himla jobbigt det har varit utan han nu dessa dagar jag tillbringat i Säffle men körkort är ett måste. Så har en heel del tid att ta igen känner jag :)

Dagen började inte bra, vaknade upp bredvid Elias och myste lite grann plötsligt dyker det upp en stor spindel (för er som inte vet det är jag en väldigt spindel fobi) och den lyckades aldrig Tony hitta så genast förstördes min morgon. Åkte sedan iväg till Säffle där jag nu sitter helt själv utan ett dugg att göra, men kände jag ville ha en extra körlektion innan uppkörningen :)

Dagen blir som sagt att spendera här i Säffle, sedan ska jag åka hem och ta igen all missad tid med mina älskade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0