* god morgon!

2012-08-29 @ 12:44:00
God morgon!
 
Både jag och Elias är väldigt trötta idag, helt slut. Han har sovit sjukt mycket nu detta dygnet, helt otroligt. Lade han redan vid halv 8 tiden då han var riktigt trött, somnade direkt vaknade aldrig förän halv 7 då han åt 60 ml somnade om och vaknade vid halv 10. Då ville han upp och prata lite grann så satte han i babysittern där han somnade om, sedan var han vaken drygt en timme och sover ännu en gång. Går nog i perioder de dära.
 
Mina underbara föräldrar kom och väckte mig, och de allra bästa var att de hade med sig nybakat bröd. Hur gott är inte det? Att få nybakat bröd på morgonen, älskar det!
 
Nu ska jag snart ta och göra mig i ordning och gå iväg till skolan och prata om en kurs jag ska göra, känner att jag vill dra igång det så jag har något mer att göra om dagarna då det inte finns någon annan planering. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0