* intensivkurs.

2012-08-15 @ 21:58:00
Kvällen är här, och det är redan mörkt ute. Än en dag har jag missat det fina vädret tack vare att jag spenderade hela dagen framför en datorskärm, vilket jag inte föredrar. Men som tur är kanske jag snart har körkort vilket jag verkligen hoppas på! Viktoria kom och hjälpte mig och förklarde lite på teorin, tusen tack för hjälpen ♥ Så nu ska jag fortsätta min kväll tillsammans med teoriboken än en gång. För nu är det bara två dagar kvar på intensivkursen, och i morgon är det halkbanan, hemskt.
 
Har väl dock inget nytt att berätta eftersom jag inte är någon ute bland folk för tillfället, men kan då tillägga att min lilla prins växer för fullt - älskling ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0