* mys morgon, mysdag, myskväll ♥

2012-08-25 @ 18:12:00
Oj vad dagarna har gått, totalt glömt bort att blogga då jag haft häcken full. Det har hänt en hel del under de dagar jag inte skrivit, så det är nog därför det inte kommit ut något inlägg.
 
Idag har jag spenderat hela dagen i mina myskläder, hur skönt är inte det! Vaknade väldigt tidigt idag, då Elias vägrade somna om men vad gör det? Finns ju inget mysigare än att ligga och mysa med han om morgonen. Senare ut mot dagen åkte vi iväg till mamma och pappa där jag är nu, så har precis ätit grillat uh vad gott det är - typiskt att grillsäsongen snart är över. Men eftersom jag har en pappa som tydligen ÄLSKAR att grilla i dåligt väder så kanske han får till någon mer gång :) Annars har jag bara suttit och kollat på inrednings prylar, måste nu bli lite mer saker då vi om ett par månader flyttar till hus och Elias äntligen får sig ett eget rum, gud så roligt det ska bli att inreda lillens rum längtar så!
 
Kvällen är tänkt att spendera tillsammans med mina två älskade ♥ troligen framför en film :)
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

åh vad härlig elias är kram mormor

Svar: :-*
Jessica Andersson

2012-08-25 @ 23:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0