* säffle.

2012-08-27 @ 16:49:00
Väldigt vad väder kan ändra sig bara på en dag! När jag gick upp var det bara 1.9 grader varmt ute, medan det är 23 grader ute nu helt sjukt egentligen.
 
Första morgonen på väldigt länge som jag bara behövt tänka på mig själv, känner väldigt konstigt att inte ha Elias hemma vi som verkligen älskar att mysa på morgonen. Men han åkte till sin farmor idag, där han säkert myst väldigt mycket istället :) Så denna dag har jag tillbringat i Säffle på trafikskolan och övningskört, gick väl sådär. Börjar bli grymt nervös inför uppkörningen eftersom jag klarade teorin så vill jag jätte gärna klara uppkörningen med. Märks hur de går.
 
Alldeles strax kommer Rita hit med Elias, så jag saknat honom ♥ Sedan ska vi iväg till Kinan och äta lite mat, känner att det behövs magen har börjat kurra för länge sedan.
 
 
 
älskade sötunge, jag älskar dig så! ♥

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

så himla söt! underbara bilder i inlägget nedanför me :)

Svar: Tack så mycket, det är han verkligen! :)
Jessica Andersson

2012-08-27 @ 20:28:50
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Emma

Han år sååå söt! Måste verkligen komma och träffa er snart, missar för mycket känner ja. Han börjar bli stor ju! <3

Svar: Tack, det är han verkligen! :) Ja det får du göra, uh tiden springer iväg han är riktigt stor nu. Kom precis på att jag inte sett dig på över 3 månader..
Jessica Andersson

2012-08-27 @ 21:10:35
URL: http://ekmamral.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0