* shopping - trafikskolan - kräftskiva.

2012-08-19 @ 00:45:00
Haft en jätte trevlig dag, hela dagen. Behövdes verkligen en sådan dag, var länge sedan!
 
Dagen började på Töcksfors shoppingcenter, tillsammans med Tony, Elias, Martin & Jesper. Hade det jätte trevligt, både Jesper och Martin skulle handla kläder. Och som tur var hittade båda nästan allt det de skulle ha, jätte fina kläder! Så var riktigt roligt att shoppa tillsammans med dem igår. Tog oss även mat på Kinan, uh vad gott det är med kina mat.
 
Dock blev vi inte där så väldigt mycket längre eftersom jag skulle iväg till Trafikskolan, för att jag totalt hade fastnat på repetition nu under veckan som gått. Men äntligen så klarade jag de idag, super nöjd! Så nu väntar provet, så småning om - nervös!
 
Tony kom och hämtade mig runt halv 5 tiden och vi åkte hem och gjorde oss i ordning för kräftskiva hos hans pappa, så spenderade hela kvällen där vilket var jätte trevlig! Kom hem nu vid halv ett tiden, och nu kan jag lova er att sängen ska bli oändligt god!
 
(Var även iväg och köpte en pippitröja här om dagen, och jag verkligen älskar den!)

Kommentarer
Postat av: mamma

jag vill också ha en sådan tröja!!

2012-08-19 @ 21:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0