* teori.

2012-08-13 @ 20:37:23
Ännu en dag som börjar avta, tycker tiden går så otroligt fort. Vet inte vad dagarna tar vägen, de bara flyger fram. Både förra veckan och kommande vecka har och kommer jag spendera framför en dator och i en bil som sagt. Så är helt slut nu om jag ska vara ärlig.

Man kan egentligen inte tänka sig att det är så tröttsamt att sitta vid en dator hela dagarna, men tro mig det är de! Uschamejen. Och självklart lyckades jag få de två veckorna då det var finaste vädret i sommar, så himla typiskt. Men ingeting att göra åt, körkort skall tas!
Har spenderat första dagen i Säffle idag, gick väl helt okej. Helt annorlunda att köra där än i Årjäng, beror nog på att jag aldrig kört där tidigare kan jag tänka mig. Men går nog bättre om någon dag.
 
För övrigt har jag precis lagt Elias, så nu sover han för kvällen. Nu så ska jag fräscha upp mig lite grann, noppa ögonbryn, raka benen och duscha. Sedan väntar teori boken & min älskade ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0