* två veckor intensivkurs, check!

2012-08-17 @ 18:30:00
Äntigen äntligen är intensivkursen färdig, uh känner mig helt död! Men det var behövligt kände jag, får fortsätta och läsa under helgen och vekan med måste bli färdig med alla uppgifter. Så bara fortsätta lägga ner tid på det.
 
Idag har det samtidigt varit världens underbaraste väder, då jag själv suttit inne hela dagen lång. Men men ingenting att göra åt. Så har precis kommit hem och myst lite med Elias - underbart ♥ Käns som han har blivit jätte stor bara under dessa två veckor då jag inte haft jätte mycket tid kvar åt han tråkigt nog. Men snart är körkortet överstökat, då blir all min tid över till Elias igen!
 
I morgon bär det även av på shopping en stund, eftesom att killarna var väldigt sugna på shopping. Konstigt nog? Men jag tackar inte nej, själv älskar jag att shoppa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0