* invigning utav pulka.

2012-12-13 @ 10:52:28
Får börja med att säga Trevlig Lucia, antar jag.
Väldigt komiskt, klockan är inte ens 11 och vi alla här hemma är uppe och pigga. Vi har fått i oss ordentlig frukost alltihopa, hunnit kolla på julkalendern och tagit första åket i pulka för i år. Och självklart invigde Elias pulkan, roligt att se honom så glad! Så jag tackar Sara än en gång för pulkan.



Idag kommer min syster, mamma och moster hit så ska vi ta och handla lite grann sedan ska vi julbaka idag igen. Så himla mysigt! Denna gång ska vi baka knäck och snickerskakor, sedan ska jag inte baka på länge. Då jag har planerat att inte äta något speciellt sött nästa år om jag klarar det nu vill säga. Känner att jag måste komma ner i alla mina gamla byxor nu snart. Oavsett om alla gravid kilon är borta så passar inte alla byxor än, typiskt. Men bort ska de! :)

Kommentarer
Postat av: mormor

härliga elias kram

2012-12-13 @ 22:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0