* julklappar.

2012-12-02 @ 12:00:58
Som ni märker har jag inte haft varken tid eller lust att uppdatera bloggen, men det beror helt och hållet på att jag har haft så himla mycket att göra den sista tiden och så har jag velat ägna resten utav tiden till mina nära och kära.
 
Men nu lovar jag, denna gång ska jag fortsätta att uppdatera för nu är jag på hugget igen. Vi alla i familjen ligger nu i förkylning, vilket är hemskt kan jag lova er. Tror vi är rätt slitna efter gårdagens shopping i Karlstad med, oavsett om vi inte handlade ett dugg så gick vi en hel del. Så vi bestämde oss för att ta en till tur till stan innan det är julafton, då vi knappt är färdig med hälften utav alla julklappar. Väldigt många utav Elias julklappar kommer bestå utav kläder, då han har växt så otroligt fort den senaste tiden och är redan uppe i 68 och där slutar alla kläder. Så detta året är det mjuka paket som gäller, för Elias del.

Vad har ni köpt i julklapp till era nära och kära?


Kommentarer
Postat av: Hampus Svensson

Har kjöp en julklapp till Elias men Vet inte jag tror att han dock har blivit för stor för denna leksak ge gärna ett tips vad jag kan köpa till Elias?? :)

Svar: Det tror jag inte han har blivit, han älskar allt! :)
Jessica Andersson

2012-12-02 @ 12:12:40
Postat av: mormor

åh vad fin du är elias

2012-12-02 @ 21:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0