* mot plugget.

2012-12-12 @ 11:18:07
God morgon, vi vaknade redan med tuppen!

Elias går runt i sin gåstol som han verkligen älskar, under tiden passar jag på att göra mig i ordning lite grann då jag ska försöka ta mig till Årjäng om inte allt för länge och gå iväg till skolan för att gå igenom min uppgift jag skickade in till min lärare här om dagen. Det var ingenting jag kände för att göra idag när jag vet hur mycket annat jag har att göra, men nu är det ett måste så får väl ta och göra det ändå.

Direkt efter det är det dags att ta tag i städningen här hemma så det är städat och fint till helgen, då det är kalas för Tony som fyller 25 år på söndag. Vilket troligen kommer ta resten utav kvällen med, ska även inom Töcksfors Shoppingcenter och hämta en pulka vi fått till Elias. Måste ju självklart pröva åka pulka nu när det äntligen kommit lite snö :) Roligt att se vad han tycker om det.


Nej nu får jag lämna datan och fortsätta..

Kommentarer
Postat av: mormor

elias gör reklam för felix :)

2012-12-13 @ 10:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0