* planeras tack kort.

2012-12-02 @ 15:42:44
Både jag och Tony har tillbringat nästan hela dagen framför datorn och letat efter kläder till Elias, dock blev det inte så många fynd. Eftersom jag personligen tycker det är lättare att handla i butiker och inte via internet. Men blev något enstaka enfärgad body i större storlek.

Har även försökt tagit kort på Elias i hans dopklänning då vi inte hunnit göra det förän nu, men han kände hellre för att visa allt han hade under klänningen istället. Men efter väldigt många kort fick vi äntligen ett som vi båda blev nöjda med. Så efter jul kommer vi ta tag i att beställa tack korten och få de iväg skickade. Tror faktiskt det är dags nu!


som ni ser var det lättare sagt än gjort.

Men nu ska jag dra upp mina två favoriter som ligger i soffan och sover, för nu är det dags att laga mat. :)

Kommentarer
Postat av: mormor

härlig stil han har lille goe elias älskar dig :)kram mormor

2012-12-02 @ 21:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0