* plugg.

2012-12-10 @ 18:07:25
Eftersom att blogg appen inte riktigt fungerat på min iPhone så har jag inte kunnat fått in några speciella inlägg, tråkigt nog. För jag har ju inte tillgång till dator hela tiden heller, så nu har jag en till ursäkt.

Ännu en vecka med en massa pluggande, var väl inte det roligtaste jag gjort precis nu. Men blev äntligen färdig med ena uppgiften idag, så nu ska jag bara njuta av ledigheten fram till onsdag då det är dags att ta tag i nästa skoluppgift. För tillfället sitter jag ännu en dag i Årjäng hemma hos mamma & pappa, så himla skönt att vara här när man måste plugga då de hjälper mig att ta hand om Elias under tiden. Annars hade jag nog aldrig klarat av det.

När Elias börjar vakna till så ska vi försöka bege oss hemåt. Har en hel del vi måste göra idag, phu. Känner egentligen inte för att göra ett dugg idag, men är som sagt illa tvungen :)
När man väl pratar på det.. nu vaknar min älskade till ♥
 

Kommentarer
Postat av: mormor

vi hjälper till så gärna med lille man:)

2012-12-10 @ 22:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0