* sliten, lördag.

2012-12-08 @ 13:08:00
Hamnade visst i Årjäng ännu en dag, har varit här nästan varenda dag denna vecka. Så nu ska det bli skönt att vara hemma några dagar med innan det är dags för nästa vecka studerande.

Tony har varit iväg och tränat tillsammans med Jesper, så nu blir vi bjudna på mat sedan bär det av till Töcksfors igen där vi spenderar resten utav dagen och kvällen tillsammans med familjen och Jesper. Under tiden de spelar och har de trevligt ska jag försöka plocka lite och få i ordning på allt hemma så lovar jag att det kommer ut bilder på hur det ser ut i huset som någon frågade mig för ett bra tag sedan om.


För övrigt har jag precis varit iväg tillsammans med mamma och handlat lite bra att ha saker, de som aldrig är roligt att lägga pengar på oavsett om man måste..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0