* alla <3 dag.

2012-02-14 @ 22:32:00
Glad alla dag på er allihopa.
Vilken hemsk morgon det har varit idag, vaknar upp med världens feber ligger och svettas med en riktig huvudvärk och värkande hals. Usch, jag som hade klarat mig så bra! Men lyckades dock ändå få en förskyldning. Så blir sängen för min del idag. Ligger och knaprar alvedon och strepsil. Kan egentligen inte vara sjuk nu för jag har ju endast några få dagar kvar på skolan som jag har chans till att få färdigt allt skolarbete på. Men det får väl gå som det går.

Hade även tänkt att åka till Karlstad idag och ha myskväll med älskade, men dock så får vi nog ändra planerna med tanke på att jag ligger här förskyld. Fy vad trist!



Nu lägger jag mig och sover vidare medan mitt lilla hjärta ligger och sparkar för fullt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0