* äntligen, fått svar på alla frågor.

2012-02-01 @ 22:23:00
Äntligen! Satt nästan 45 minuter i väntan på att få prata med min barnmorska. Tillslut så kom jag fram, vilken lättnad. Kände att jag nästan hade 1000 frågor med, men bättre att fråga än att gå runt och fundera. Så nu har jag fått svar på alla frågor vilken underbar lättnad.

Stannade hemma idag, för kände att magen inte blivit något bättre sedan igår heller. Typiskt att jag alltid ska lyckas få den himla laktosmagen, alltid är det någonting som är fel tycker verkligen inte om detta. Men men, får försöka få färdigt något skolarbete under dagen hemma istället.
Väntar så enormt på att min älskade ska komma hem, tycker det är så mysigt när han är så go och tar hand om en ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0