* bigbrother.

2012-02-29 @ 22:41:00
Har krypit ner under täcket till bigbrother, tyckte jag förtjärnade det med tanke på att jag har varit iväg och simmat. Känner att jag är helt slut i kroppen, men ska inte klaga det var riktigt skönt att röra på sig. Väntar på att älskling ska komma ut ur duschen och komma hit och mysa med mig innan vi ska lägga oss. Tror jag behöver lite sömn idag eftersom att jag ska iväg och jobba i morgon och på fredag.

Annars har jag väl inte gjort så väldigt mycket idag och igår, hade Emma på besök. Trevligt, var ett tag sedan man såg henne! Kan dock inte klaga på det underbara vädret som var igår heller, himla underbart.



Min lilla älskling har varit vaken rätt som de var idag, åh så mysigt. Väntar något så enormt mycket på att du ska komma ut. Lilla du, mamma älskar dig!
25+5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0