* estetisk verksamhet.

2012-02-08 @ 22:27:00
Precis ätit kvällsmat med älskling, var riktigt gott med mat nu kan jag lova. Tänkte nu försöka få gjort några läxor medan Tony håller på att greja med möbler som ska monteras. I morse satt jag och räknade ut att jag endast har 29 riktiga skoldagar kvar som jag kan gå, och under de få dagarna ska jag hinna bli färdig med hela årskurs 2. Undrar skarpt på hur det kommer gå, men de blir att ligga i så ska jag nog fixa det!

Förövrigt i dag så har vi bara haft estetisk verksamhet som vi även ska ha resten utav veckan som kommer för att bli färdig med kursen. Så idag har dagen gått ut på att lära sig så mycke som möjligt om choklad och baka praliner. Gick väl någorlunda tycker jag. Men smaken kanske inte blev den bästa. Men men, som tur var så var de ingen provsmakning om vi säger så! Då hade vi nog misslyckats! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0