* första dagen på lovet.

2012-02-27 @ 22:40:00
Första dagen på lovet, riktigt skönt! Men vad trött jag är. Vaknade redan vid 8, gick upp och förberede mig inför tandläkarbesöket som jag har gått och gruvat mig för i några veckor. Jag tycker verkligen inte om tandläkaren, men idag gick det ofattbart bra, det var någon från Irak och var jätte trevlig! Sedan sprang jag runt i Årjäng med mamma och moster, tillslut hamnade vi hemma hos mig och tog oss en fika. Mysigt!

Nu tänkte jag ta och försöka sova en timme, känner att jag måste sitta och kämpa för att hålla upp ögonen. Föresten, fick även veta att jag ska jobba på torsdag och fredag! Vad skönt att tjärna lite pengar, nu när de äntligen är lov och Thailand som väntas. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0