* sjuk sjuk sjuk.

2012-02-16 @ 22:33:00
Vaknar upp av att Tony har försovit sig, så försöker få upp han men tror inte det var någon morgon för han. För har då aldrig sett någon segare människa än han var just idag. Men nu har han äntligen kommit iväg. Ute snöar det för fullt, kan inte förstå att det måste snöa nu det kunde ha snöat i December istället.

Idag ska jag göra samma sak som jag har gjort hela veckan lång, nämligen lågit i soffan framför tv:n. Tycker inte det är okej att vara sjuk nu när jag endast har några få dagar på skolan kvar. Känner att jag blir så långt efter men dock är det ingenting att göra åt kan inte direkt springa dit med feber heller. Så får göra mitt bästa nu på loven som kommer.

Och inte nog med det, i morgon går jag in i vecka 24 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0