* hangover part 2 & iskörning.

2012-01-29 @ 22:21:00
Har precis gjort mig färdig för en dag i Karlstad med familjen. Ska bli roligt att komma dit, blir shopping och bio. Ska även inom Barnens hus och hämta barnvagnen! Drog med mig älskling upp tidigt i morse och kollade på baksmällan 2, jätte rolig film tycker jag. Värd att se!



Förövrigt igår så firade vi Gabriel på morgonen, sedan så åkte vi iväg på isen och körde. Trodde hjärta skulle hoppa upp ur halsen vid vissa tillfällen. Men men (: Fick även med hela familjen i bilen några varv vilket jag absolut inte trodde gick an, men de tyckte det var roligt allihopa. Både jag och Jesper persper körde gick väl sisådär. Jag satt mest och skrattade och skrek ville helst bara släppa ratten och hålla för ögonen vissa gånger men de gick bra! Var den roligaste dagen på länge, tack allihopa.
Nej nu kommer mammi, ha en bra dag :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0