* tidig morgon.

2012-01-16 @ 22:02:00
God morgon på er allihopa, sovit gott?
Sitter vid köksbordet och försöker få i mig lite frukost men var inget som ville gå ner i dag, kan nog bero på att jag påbörjar en förskyldning. Så känner jag även att jag börjar få ont i ryggen, usch. Hade helst velat ligga kvar i sängen och sovit ut men nu när det har blivit så strängt på skolan får jag väl försöka. Vill ju vara färdig med alla kurser i slutet av maj :)

Planerna för idag är skolan och simning. Tror det kommer bli rätt skönt att ta ett varmt dopp! Även skönt med lite motion så att ryggvärken kanske släpper. Ni får ha en bra dag så ska jag göra mig i ordning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0