* 1 års firande!

2012-07-13 @ 00:38:00
1 år tillsammans med världens underbaraste människa ♥ Kan inte tro att det redan har gått ett år, vart har tiden tagit vägen? Helt sjukt. Är så glad att jag får vara din, du och Elias är de bästa i mitt liv!
 
Så idag har vi haft en barnfri kväll och bara haft det mysigt och njutit av varandra. Åkte iväg till Karlstad och tog oss en shopping tur fort, behövde lite nya shorts och jeans eftersom inte de andra passar efter graviditeten. Men desverre hittade jag inget förutom två toppar. Så får ta och åka iväg nästa fredag igen, sedan tog vi och åt och gick på bio - The Cabin in the woods. Men urk för en dålig film, den var totalt värdelös! Tyckte inte att trailern beskrev filmen för fem öre, så den filmen tänker jag inte rekomendera! Men men, oavsett det hade vi en trevlig kväll =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0