* älskar dig.

2012-07-17 @ 19:27:07
Vill bara tacka min underbara mamma, för att hon är den hon är och självklart för all hjälp jag fått och även får.
Jag vet att du stöttar mig till 100%, och det är jag väldigt tacksam för.
Jag är så otroligt glad att jag har dig du betyder jätte mycket för mig. Jag tänker tillbaka på tiden, vi har haft det väldigt kämpigt men ändå jätte trevliga stunder med varandra. Även om vi har haft en massa bråk genom åren, så har det alltid löst sig.
 
Oavsett hur kämpigt vi än haft det, så har vi alltid tagit oss igenom det. Är så glad att det är just du som är min mamma, en otroligt fantastisk människa!
 
Och jag vill bara berätta för dig, att jag älskar dig så himla mycket kära du <3

Kommentarer
Postat av: mamma

älskar dig ;)

2012-07-17 @ 22:19:07
Postat av: mariell

Hej har följt din blogg ett tag & nu undrar jah om ni har tänkt skaffa fler barn ? Och kanske föda riktigt

Svar: Självklart har vi tänkt det, men ingenting som vi planerar redan nu. Ska först göra färdigt skolan och få jobb. Men någon gång i framtiden blir de nog någon mer. Och ja jag tänker då föda normalt om jag har möjlighet till det :)
Jessica Andersson

2012-07-18 @ 19:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0