* BVC än en gång.

2012-07-03 @ 10:06:18
Än en dag, hoppas på en bättre dag än igår. Kändes som att hela Årjäng var nerdeppad på grund utav vad som hänt. Men men det är sånt som händer, tänker på dina nära och kära ♥ Kan tala om att jag kramade om min son en gång extra igår.
 
Spenderade annars hela dagen tillsammans med Julia, blev gossip girl maraton. Riktigt trevligt, eller ja alltid trevligt tillsammans med Julia :) Ja i dag blir de väl iväg till BVC än en gång och väga Elias och visa upp snittet, tycker inte det ser något bra ut nu. Så får se vad de säger. Annars ska jag väl bara fortsätta med mitt pyssel, försöker sätta in kort i en album men uh så lång tid det tar! Men de blir ju ett fint minne sedan så det får ta den tid de tar :)
 
Nej nu blir de duschen för min del..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0