* garderobs rensning.

2012-07-20 @ 20:31:43
Dagen har gått mot sitt slut och jag är helt total slut i hela kroppen. Nu längtar jag verkligen tills jag ska lägga mig, borde kanske göra det redan nu men har inte hunnit läsa någon teori idag som jag ska göra så får ta och göra det nu.
 
Blev en riktig tidig morgon, då Elias bestämde sig för att vakna redan vid sju tiden. Typiskt de dagar man helst vill sova så vill han vara vaken, men ingenting att göra något åt. Så gick upp och började rensa kläder då alla mina blivit försmå eftersom jag fått mycket större höfter än vad jag hade innan graviditeten - hemskt!

Sedan kom moster och mamma på besök, och hjälpte mig med rensningen var nog det som gjorde att jag blev färdig idag. Jobbigt att se hur stor man egentligen har blivit, oavsett om alla kilon är borta är jag totalt missnöjd med min kropp nu. Men men, ingenting att göra åt fick ju en gullklimp ist :) Så får nöja mig med det.
 
 
 
Invigde även babysittern idag, gud vad han älskade den!

Kommentarer
Postat av: mormor

vilken tur vi pröva den då :)

2012-07-20 @ 21:01:18
Postat av: Linn

Tycker verkligen Elias är jättesöt! :)

Svar: Tusen tack, det är han verkligen :)
Jessica Andersson

2012-07-22 @ 20:58:12
URL: http://liwtoday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0