* kalas.

2012-07-14 @ 23:26:04
Ett stort GRATTIS till min underbara syster som fyller 23 år idag, hoppas du har haft en toppen dag !! ♥
 
 
Dagen har varit total fullspäckad, har nog inte haft en ledig sekund tror jag. Blev väckt redan vid halv 6 tiden och kunde verkligen inte somna om. Så gick upp och tog det lungt och gjorde mig i ordning och fixade lite saker här hemma. Åkte sedan iväg till Töcksfors där vi firade Jenny, och åt en massa godsaker. Så har jag inte gått upp 1000 kg nu så vet jag inte vad. Urk! Tog mig sedan en tur på centre med moster, mamma, pappa & Elias. Hittade en massa fint, förstår inte varför det ska vara så hela tiden när man väl hittar något finns ALLT !?
 
Sedan har jag träffat Julia idag med, alltid lika trevligt. Men blev desverre en tidig kväll för mig, med tanke på att Tony fick sådan huvudvärk. Men ingenting att göra något åt. Nej nu ska jag och bada Elias och sedan få han i sängen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0