* lång dag.

2012-07-08 @ 21:44:04
Åh dagen har varit fruktansvärt lååång, ändå har jag haft saker att göra hela tiden. Vaknade redan vid halv 11 tiden, eller ja de var väl ovanligt sent för att vara mig. Tony hade iallafall varit snäll och gått upp med Elias så jag fick gå sova vidare. Låg sedan och drog mig lite med Elias, får passa på de morgonar som man inte måste upp tidigt. Gjorde mig i ordning så drog vi iväg till Charlottenberg, eftersom att Martin & Tony skulle fixa bil ljud.
 
Hann även iväg till Amerika brevet en snabb visit tillsammans med resten utav familjen och hela kvällen har jag spenderat hemma hos mamma och pappa. Rätt skönt att bara komma hit och ta det lung, älskart!
 
Morgon mys ♥
 
Dagens frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0