* morgon mys.

2012-07-02 @ 11:40:41
God morgon, god morgon.
 
Har visst fått på både mig och Elias one piece, så passar på att njuta extra mycket utav morgonen - det är ju så himla underbart! Tänkte ta och försöka få i mig lite frukost med, kanske skulle passa på medan lilleman sover.
 
Dagen ska spenderas tillsammans med Julia, får se vad vi ska hitta på idag då. Vaknade upp till strålande fint väder men dock försvann solen lika fort igen så där försvann tanken om att ta en tur med vatten skotern ikväll. Men men.
 
Det har tyvärr inte blivit så väldigt många inlägg nu på slutet, med tanke på att jag har haft fullt upp och får ju passa på att njuta när båda mina älsklingar är hemma ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

vad fina ni är:)

Svar: :)
Jessica Andersson

2012-07-02 @ 14:04:40
Postat av: Johanna H

Nawww vad sött.! :) <3

Svar: :)
Jessica Andersson

2012-07-02 @ 15:30:58
Postat av: Maja

coolt

2012-07-03 @ 11:07:11
URL: http://www.sparkdrakt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0