* mot Göteborg!

2012-07-26 @ 08:37:54

Äntligen äntligen äntligen har semestern kommit, och solen är framme så mycket bättre kan det inte bli! Super glad :) Idag bär det av till Göteborg med Julia & Anders så stannar vi där tills i morgon då det blir Liseberg för våran del. Måste erkänna att det kommer bli riktigt skönt för är så trött på att bara vara hemma om dagarna och se samma saker dag ut och dag in! Men har dock väldigt svårt för att packa eftersom man aldrig vet hur vädret är denna sommaren, så man måste självklart vara beredd på både kyla, regn och sol så känns som jag har packning för flera dagar men men bättre för mycket än för lite :) Nu ska jag fortsätta att göra i ordning de sista inför resan så får ni ha en toppendag!


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥ Tävling Pågår!

åh vilket snyggt linne du har på dig!

såg att du oxå gjort KS med din lille, jag har gjort 2 ett akut med mitt första barn och ett planerat me mitt andra
hur va tiden efter för dig? :)

Svar: Tusen tack! :) Den var jobbig i början, med tanke på att jag älskar att röra mig och komma ut men eftersom jag knappt orkade gå så blev det en hel del liggande vilket inte var jätte roligt. Men än idag har inte såret läkt, varar och blöder för fullt och det har nu gått 2 månader och 9 dagar. Men men, hur var tiden för dig? :)
Jessica Andersson

2012-08-10 @ 23:44:06
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥ Tävling Pågår!

SV: oj har du frtf problem me såret :( har du kollat upp de? kanske du börja träna/bära osv för tidigt? de tar ju ett tag innan de är helt läkt när man gjort KS man får ju inte bära på 6månader och ska ju inte hård träna heller förens allt är läkt ordentligt (men de vet du säkert redan:)

efter KS med mitt första barn va jag väldigt trött men annars funka de rätt bra efter Linus så mådde ja toppen men de va ju planerat så va inte alls samma kaos eller va ja ska säga som vid vincents snitt :)
Ja har nog haft en väldans tur med båda mina KS har inte haft några komplikationer med snitt eller nått efter :)

får man fråga varför de blev KS med ditt barn?
Kram

Svar: Har visat upp det ett flertal gånger, men de har sagt att det sett fint ut varenda gång. Men har totalt tröttnat på att det ska både blöda och vara hela tiden, så beställde tid nu till veckan så får hoppas de gör något åt det denna gång. Kan vara en möjlighet att jag började bära för tidigt, tyvärr. Fick aldrig någon riktig genomgång vad jag fick göra och inte efter snittet. Du ska vara väldigt glad för att det aldrig har krånglat för dig :) , varför har du gjort KS båda gångerna?
Skälet till att jag gjorde det var för att jag fick svår havandeskapsförgiftning, så både jag och Elias var i fara. Så hade ingen chans att föda normalt, tråkigt nog. Kram
Jessica Andersson

2012-08-11 @ 11:12:25
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0