* pass - tumme ned!

2012-07-24 @ 21:58:00
Vilken dag, vilken dag måste jag säga..
Personligen är jag både irriterad och extremt trött vilket inte är någon bra kombination om jag får säga så. Skulle ju som sagt fixa pass till Elias idag eftersom vi kanske kanske åker till Turkiet i September. Men alltid, vilket jag menar ALLTID ska det var någonting som inte är rätt.
 
När vi väl var framme och det var våran tur efter nästan en timmes väntetid så står det att Elias heter, William Elias Andersson och det är ju inte vad vi hade bestämt han ska ju heta Lindqvist. Så då hade ju socialkontoret i Årjäng inte skickat faderskapstestet ännu så än så länge står jag som ensam förälder. Så få var det bara att vända och åka, vilken onödig tur! Men som tur var skulle vi träffa Rebecka, hur trevlig som helst - gjorde plötsligt min dag mycket bättre! Så gick till en restaurang i Arvika och sedan bar det av till Gunnarskog. Jätte mysigt ställe faktiskt. Sedan så¨hände det väl inte så mycket mer, nu är jag döttstrött och ska äntligen få lägga mig bredvid mina två favoriter!! Natti ❤ ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0