* semester.

2012-07-25 @ 20:03:38
Herregud att det verkligen går att ha så mycket att göra på en och samma dag. Det är så mycket nu att jag inte ens vet vart jag ska börja! Klockan är redan 8 och hela våran lägenhet är upp och nedvänd. Får verkligen panik! Men men, som tur är har jag lånat ut Elias till hans mormor som är så snäll och passar han under tiden så vi ska få någonting gjort. Har ialla fall fått packat färdigt till Göteborg i morgon, men till Nordfjordeid står fortfarande nästan alla 3 väskor tomma. Usch denna gång var det inte ens roligt att packa, brukar ju tycka det men nu var det helt ärligt HEMSKT! Och värst av allt är att veta vad man ska ha med till lilleman, känns som jag glömt en hel del men ändå inte.
 
Fick dopkorten i morse, och gjorde i ordning de och nu ligger de äntligen på posten. Var nog väldigt bra att de blev skickade innan semestern eftersom jag börjar teorin direkt efter våran semester. Så någonting har blivit gjort idag. Nu ska jag fortsätta att plocka i ordning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0