* 18 års dag!

2012-06-05 @ 22:23:00

18 år i dag då, känns härligt att äntligen bli myndig - så jag har väntat på det!

Som sagt, det är inte alla som får spendera sin 18 års dag på BB. Men oavsett om vi var på ett sjukhus så hade jag en riktigt mysig dag om jag så får säga. Fick lite små presenter med, för att få en någolunda dag :) Måste erkänna att jag aldrig har uppskattat så här mycket besök som jag gör nu, tror jag snart klättrar på väggarna här, sitter i rum och har gjort sedan 4 dagar tillbaka börjar bli väldigt lång tråkigt. Så nu längtar jag hem, får reda på när vi kommer hem i morgon hoppas på så fort som möjligt! :)

Har inte så mycket mer att skriva precis nu, så önskar er alla en god kväll!



Moster Jenny & Elias ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Underbara plutt <3

2012-06-07 @ 19:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0