* busdag m Julia & tyra.

2012-06-26 @ 21:21:56
Nu är kvällen här, och jag ska alldeles strax hoppa i säng. Ska först få mig lite mat i magen, kom ju på att jag inte ätit mat på hela dagen. Har bara ätit glass.
 
 
Spenderade hela dagen tillsammans med Julia Tyra & Elias. Hade jätte mysigt, satt och kollade på film och åt glass. Måste erkänna att det är riktigt skönt med sådan slappardagar då man inte behöver göra ett dugg. Hon åkte hem runt 6 tiden, ringde direkt till mamma och hörde om hon kunde komma och hålla Elias under tiden jag städade här hemma och självklart ställde hon upp :) Så nu är precis hela lägenheten städat. Riktigt härligt faktiskt. Så nu ska jag bara ta och varva ner och ta det lungt. I morgon bär det av till vårdcentralen, än en gång.

Kommentarer
Postat av: Alexsandra Olsen

Först vill jag bara skriva TACK för tipset om One tree hill, har nördat det i två dagar nu :D Blev kanon glad faktiskt. Trodde det var slut effter säsong 7.

Sen vill jag bara skriva att du har en sjukt fin son, jätte fin verkligen :)

Svar: Ingen fara, ja de trodde jag med till en början. Men de var visst 2 till :) Tusen tack, de är han verkligen :)
Jessica Andersson

2012-06-27 @ 17:40:04
URL: http://www.nattstad.se/olsenalexsandra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0