* BVC besök.

2012-06-18 @ 19:35:11
Dagen går mot sitt slut. Det får bli en tidigt kväll för min del, känner att jag är helt slut i kroppen. Blir ju en tidig morgon i morgon med då vi åker iväg till charlottenberg under dagen
.
Tidig morgon idag, gick upp redan klockan 6 och började fixa och dola. Riktigt skönt att inte behöva stressa på morgonen, så tog det allmänt lungt och lät min lilla prins sova ut. Sedan åkte vi iväg till Töcskfors, var dags för BVC än en gång. Skulle kolla så att Elias hade gått upp något mer eftersom att han låg väldigt underviktig sist vi var där. Men idag hade han allt gått upp 200 gram bara under helgen, så stolt mamma! Sedan har vi varit iväg och hälsat på hos min moster, fick fika och smörgås trevligt var det. Så nu under kvällen har vi varit hos Elias mormor, känns bara som han har ätit hela tiden vi varit här. Han fick till och med i sig 120 ml, helt otroligt! Så nu ligger han här bredvid mig och sover så otroligt gott :) Så nu väntar vi bara på pappa Tony, så ska vi åka hem och tvinga han till att mysa med oss..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0