* BVC sköterskan på besök.

2012-06-08 @ 21:55:15

Inte mycket tid jag har över till datorn känner jag nu, har så mycket annat för mig om dagarna. Nu är det helt plötsligt en annan person man måste tänka på i första hand, men jag klagar inte njuter istället utav dagarna eftersom att de redan börjar gå otroligt fort. Tänk i morgon så är han redan en vecka, det är hemskt vad dagarna går!

Sitter nu och försöker få in lite bilder från förlossningen och tiden på BB, men oteknisk som jag är så vet jag inte riktigt hur jag får dem till datorn. Typiskt! Tänkte även försöka få beställa några kort, alltid roligt att ha på lillen :) Annars har det varit en riktig bra dag, häktisk om vi säger så. Gick upp redan vid kvar över sex, och började städa tillsammans med Tony. Inte likt oss men började ju trots allt ett nytt liv när Elias kom. Sedan tog vi oss en sväng och hälsade på de på skolan och visade upp han, tror då väldigt många blev bebis sjuka - han åkte från famn till famn. Sedan kom BVC sköterskan och hälsade på och gick igenom lite saker, vägde han även och det visade sig att han hade gått upp 20 gram sedan igår. Ökar sakta men säkert, och det tycker vi om! Resten utav dagen har vi bara haft besök och njutit utav varandra, tog oss även en sovpaus en kort stund nu mot kvällen härligt.

Nej nu ska jag fortsätta att försöka få in några bilder så jag kan lägga ut några här, nå märks att se om jag är teknisk nog! :)


Kommentarer
Postat av: M

Kommer det en förlossningsberättelse?

2012-06-08 @ 23:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0